UPC hlásí zisk 164 milionů
Největší český poskytoval kabelového připojení UPC vykázal zisk 164 milionů korun po zdanění při celkových tržbách 4 miliardy korun. UPC se také úspěšně daří získávat nové zákazníky a zároveň zlepšovat dostupnost služeb s kompletní nabídkou UPC.
Počet domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu v první polovině roku 2015 vzrostl o 47 000 na 1 329 000. Aktuálně služeb UPC využívá 597 000 zákazníků.
Pro své zákazníky UPC letos spustila dvě nové služby: interaktivní televizi Horizon s neomezenou videotékou My Prime a sdílenou bezplatnou Wi-Fi síť UPC Wi-Free.
„Za stěžejní a společný úspěch vnímám obrovský kus odvedené práce, díky níž jsme se opět vrátili do ziskových čísel. Ruku v ruce s tímto pokrokem jde i stále silnější orientace na zákazníky. V tomto trendu pokračujeme i v průběhu celého letošního roku,“ komentuje výsledky za rok 2014 Frans-Willem de Kloet.
Příjmy z kabelové televize a internetu v roce 2014
Celkové tržby se oproti roku 2013 snížily o 6 procent na 4,02 miliardy korun. Největší část příjmů UPC pochází z internetu a hlasových služeb, které dohromady v roce 2014 dosáhly 2,24 miliardy korun a tvořily 56 % příjmů společnosti (o 2 procentní body více než v roce 2013). Kabelová televize se na tržbách podílela částkou 1,51 miliardy korun, což je 38 % celkových příjmů UPC (o 2 procentní body méně než v roce 2013).
Investice do nových služeb
Rok 2014 znamenal pro UPC položení základů pro další připravované pozitivní změny. Koncem loňského roku UPC spustila mobilní televizi Horizon Go, letos v květnu odstartovala interaktivní televize Horizon s neomezenou videotékou My Prime. Službu Horizon v tuto chvíli využívá přes 160 tisíc zákazníků UPC. V červenci pak byla spuštěna sdílená bezplatná Wi-Fi síť UPC Wi-Free, která je v tuto chvíli dostupná pro 450 tisíc zákazníků UPC.