Jak snížit náklady na služby? Měnit poskytovatele…
Když odebíráte nějakou službu, nemá většinou její poskytovatel důvod nějak vás zvýhodňovat. Je to normální, protože upírá veškeré své úsilí k získání nových zákazníků.
Právě proto máte jako nový klient nějaké společnosti počáteční výhody a dárky, proto má nový zákazník službu možná i levnější a možná za výhodnějších podmínek. Není proto nic špatného poskytovatele svých služeb měnit, protože to přispívá kromě vašich finančních úspor také k celkovému zdraví na trhu. Jednotlivé firmy musí přizpůsobovat ceny svých služeb konkurenci, musí se snažit být moderní, vyvíjet nové funkce pro své klienty a celkově „být lepšími“.
Týká se to přitom většiny oborů, ať už jde o váš telefon, tedy mobilní operátory, o vaše energie (plyn, elektřina), nebo o vaše internetové připojení. Firem je na trhu dost a rozhodně na tom neproděláte. A i když si společnosti své klienty za počáteční výhody vážou smluvně na nějakou dobu, není problém třeba na rok nějakého poskytovatele vyzkoušet a po roce jít zase jinam. Stojí to jenom čas…